KYΔΩΝ
Το Κύδων συνδέεται με την ίδρυση της πρώτης παγκοσμίως πολυμετοχικής ναυτιλιακής εταιρείας, με στόχο την πραγματοποίηση θαλασσίων μεταφορών με σύγχρονα, άνετα και πολιτισμένα μέσα. Η ίδρυση της ΑΝΕΚ πραγματοποιήθηκε στις 10 Απριλίου 1967 στα Χανιά, από μερικές εκατοντάδες Κρητικούς, εμπόρους, επαγγελματίες, συνταξιούχους, αγρότες κ.λ.π., με πρόταση του Συνδέσμου Οικονομολόγων του Νομού Χανίων και την συμβολή και αμέριστη συμπαράσταση του τότε Σεβασμώτατου Μητροπολίτη Κισσάμου και Σελίνου Ειρηναίου Γαλανάκη. Στις 9 Σεπτεμβρίου 1970, το Ε/Γ-Ο/Γ ΚΥΔΩΝ καταπλέει στο λιμάνι της Σούδας και η ΑΝΕΚ κερδίζει την εμπιστοσύνη όλων. Το Κύδων ήταν ένα μετασκευασμένο τάνκερ όπως και αρκετά άλλα πλοία της εποχής. Ήταν κατασκευή του 1953, με μια μηχανή και εξυπηρέτησε για 20 περίπου χρόνια την γραμμή των Χανίων. Από ταχύτητα έβγαζε περίπου 12-13 μίλια. Η ΑΝΕΚ το αγόρασε το 1968 και το πούλησε το 1989. Μετονομάστηκε σε CITY OF TARANTO και μπήκε στην γραμμή Πάτρα -Τάραντο Ιταλίας. Στη συνέχεια παροπλίστηκε στην Αυλίδα και τελικά πήγε για κόψιμο το 1998
Το Κύδων συνδέεται με την ίδρυση της πρώτης παγκοσμίως πολυμετοχικής ναυτιλιακής εταιρείας, με στόχο την πραγματοποίηση θαλασσίων μεταφορών με σύγχρονα, άνετα και πολιτισμένα μέσα. Η ίδρυση της ΑΝΕΚ πραγματοποιήθηκε στις 10 Απριλίου 1967 στα Χανιά, από μερικές εκατοντάδες Κρητικούς, εμπόρους, επαγγελματίες, συνταξιούχους, αγρότες κ.λ.π., με πρόταση του Συνδέσμου Οικονομολόγων του Νομού Χανίων και την συμβολή και αμέριστη συμπαράσταση του τότε Σεβασμώτατου Μητροπολίτη Κισσάμου και Σελίνου Ειρηναίου Γαλανάκη. Στις 9 Σεπτεμβρίου 1970, το Ε/Γ-Ο/Γ ΚΥΔΩΝ καταπλέει στο λιμάνι της Σούδας και η ΑΝΕΚ κερδίζει την εμπιστοσύνη όλων. Το Κύδων ήταν ένα μετασκευασμένο τάνκερ όπως και αρκετά άλλα πλοία της εποχής. Ήταν κατασκευή του 1953, με μια μηχανή και εξυπηρέτησε για 20 περίπου χρόνια την γραμμή των Χανίων. Από ταχύτητα έβγαζε περίπου 12-13 μίλια. Η ΑΝΕΚ το αγόρασε το 1968 και το πούλησε το 1989. Μετονομάστηκε σε CITY OF TARANTO και μπήκε στην γραμμή Πάτρα -Τάραντο Ιταλίας. Στη συνέχεια παροπλίστηκε στην Αυλίδα και τελικά πήγε για κόψιμο το 1998
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου